COBB Grill

Product was successfully added to your shopping cart.

Handelsbetingelser

  1. Generelle oplysninger

    Cobb Scandinavia Aps
    25471806
    Cobb Scandinavia, Soelbergsvej 9, 7900 Nyk Mors (CVR registret)
    Cobb Scandinavia, N.A. Christensens Vej 11-13, DK-7900 Nykøbing Mors (fysisk + klage modtagelses adr)
    cobb@cobb-grill.dk 70282040
    2003 = etableringsår
    1. Betaling:
      Du kan betale med Visa/Dankort, ViaBill, VisaElektron, MasterCard, Maestro, JCB, American Express.
    2. Levering
      Gratis levering på alle ordrer
      Lev tid: 3-4 dage
    3. Særlige vilkår
      Ring 70282040 el. skriv mail til cobb@cobb-grill.dk I tilfælde af reklamation
  2. Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)
    1. Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
    2. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;
      Har modtaget din vare
      Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail til cobb@cobb-grill.dk I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret samt af hvilken årsag.
      Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
    3. Returnering
      Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.
      Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
    4. Varens stand, når du sender den retur
      Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
      Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
      For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
    5. Tilbagebetaling af købsbeløbet
      Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
      Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
      Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

      Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
      Cobb Scandinavia
      N.A. Christensens Vej 11-13
      DK-7900 Nykøbing Mors
    6. Hvad skal jeg sende med tilbage?
      Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen
      Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
  3. Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)
    Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
    Når du handler på www.cobb.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
    Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
    1. Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
      Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
    2. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
      Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
    3. Varen sendes til:
      Cobb Scandinavia
      N.A. Christensens Vej 11-13
      DK-7900 Nykøbing Mors
    4. Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
      Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
      Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
      Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
    5. Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
      For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger: navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse.
      Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos : Cobb Scandinavia Aps og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

      Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

      Direktøren og ordrekontoret/bogholderiet for Cobb Scandinavia Aps har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
      Den dataansvarlige på www.cobb.dk er Lars Thejl, Direktør. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
      Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
      Oplysninger afgivet til www.cobb.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

      OBS! Hvis I har en aftale med eksempelvis et anmeldelsessite vil det betegnes som, at der videregives oplysninger til tredjemand. Det skal I oplyse om her, og angive hvem I videregiver oplysningerne til.

      Som registreret hos Cobb Scandinavia Aps har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Cobb Scandinavia Aps via e-mail : Cobb@cobb-grill.dk
  4. Klageadgang
    Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Ordrekontoret: Louise. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Forbrugerombudsmanden